Wednesday 1 April 2009

man måste förlora det man har för att inse vad man hade



Becka- jag harall anledning att vara besviken/arg, irriterad call it what ever u want.Det har jag för under ett halvår nu har du ummgåtts medmig typ 4 gånger? förut hade vi typ träffats 100 gånger om inte mer på ett halv år. visst jag unnar dig att vara lycklig, men tycker du inte det går för långt? du har mist nästan alla dina vänner (om inte alla) och jag står ut med mycket men nu orkar jag inte med dig längre, du tar mig förgivet. Tänk när pirre dumpar dig då?, vem ska du vända dig till då? vem ska du umgås med då?, ska du sitta och ha tråkigt hemme,nej då kommer du försöka se om dina vänner gör något, men ojj, se dem har inte tid för dig, för du hade aldrig tid för dem. Eller har du tur så håller det för evigt, men då behöver du inte oss eller hur.
Killar kommer och går, men vännerna består Aight?, men visar man nte sina vänner vad dem betyder och tar man bara vännerna förgivet lämnar dem dig.

Asså inte ens i skolan har jag kunnat prata med DIG utan pirre. för jag pratar aldrig med dig typ jag pratar mer med Emil än vad jag pratar med dig när vi umgås.


1 comment: