Thursday 12 February 2009

SKIT

SKITDAG
uah kuratorn idag. gick inge vidare. han vill att jag ska börja gå till bup men då måste ju föräldrarna veta... det funkar inge bra. inge bra alls. jag kommer ha ett rent helvete av frågor. jag orkar inte det. vad fan ska man säga. nej jag ser saker som inte finns jag är störd.
Och han ba du kanske har en tumör eller så är du psykiskt sjuk, ja kul ;___; JAG ÄR STÖRD!!
uah nu kommer det härspridas överallt men jag bryr mig faktickskt inte, ni får fan säga vadfan ni vill;__;

3 comments:

  1. Älskling, att du mår dåligt är inget att sticka under stolen med, det är fullt normalt att må dåligt. Jag har gjort det, eller jg gör men mitt är stbilt igen. Vilket jag vill att ditt oxå ska bli, jag är otroligt stolt över dig hjärtat.
    Jag älskar dig / Mallan

    ReplyDelete
  2. jag kommer alltid finnas för dig & jag tycker det e bra att du får hjälp om du mår dåligt, tro mig jag vet att det känns jobbigt men jag lovar du kommer må bättre !/Rosen

    ReplyDelete
  3. Jag tror varken att du är psykiskt sjuk eller nåt annat, och som de andra har skrivit, man har perioder när man mår dåligt. det är bara så.
    det går över så småningom.
    och du, vi ska äta mer.
    /agnes

    ReplyDelete