Friday 27 February 2009

Nu ger jag fan upp det här.
Bup har inte ringt
Och om bup inte ringer snart så går jag fan inte till dem
Och ringer bup inte snart så orkar jag inte ens bry mig om vad fan dem vill att jag gör.
Jag tänker inte ens försöka trotsa dem
Se vad som hände när jag sökte hjälp för det här
Dem brydde sig fan inte ens jag orkar fan inte mer av det här
Så nu kan allt fan dra åt helvete.
Nu har till och med Erika lämnat mig
Så nu kan jag göra vad fan jag vill
Nu har jag inga löften att hålla.
Snart kommer väl alla lämna mig
Det är precis som dem säger
JAG ÄR VÄRDELÖS och kom fan inte och säg att jag inte är det
För jag vet hur jävla mkt ni ljuger
Jag ska tillbaka hur det var förut igen
Låtsas vara glad
Låtsas att allt är okej.
Fast det inte är det

Det här hörde jag idag
”Hela världen är en rad med underverk
Men vi är så vana att vi kallar det vardag”

Jag ser inga underverk
För underverk för mig skulle vara jag lycklig
Kan någon ge mig riktiga underverk
Så skulle jag aldrig kalla det vardag


En gång var jag riktigt lycklig
Lycklig varje dag och på riktigt
Men nu var det riktigt längesen
Nu finns det inte i min vardag
Jag är lycklig bland dem jag älskar
Som jag nästan aldrig är dem

Jag saknar dig becka
Jag saknar oss
Rebecka Nygren vart försvann vi?
Men huvudsaken är att du är lycklig
Jag vet att han gör dig lycklig
Du är fortfarande en utav mina bästa vänner
Jag saknar oss
Det vi hade var speciellt
I snart två år har det varit du och jag
1 april 2009 har det gått två år sen vi först träffades.
Men dem senaste månaderna har vi typ inte umgåtts bara du och jag
Kanske lite i skolan när han inte haft tid
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vill bara säga förlåt
För att jag inte kan vara som du
För jag gör sånt som du inte vill att jag gör
Vad som än händer
Så älskar jag dig det vet du va…
Förlåt för att jag är som jag är
Men jag är ständigt rädd
Det har blivit värre än förut.
Jag har inte vågat visa dig mina armar.
För jag vet hur besviken du skulle bli
För jag hade slutat
Men då var dem inte såhär.
Snart klarar jag inte av dem
Snart måste jag ta av vägen
Välja den sista utvägen


Ser ni inte ett rop på hjälp?
Varje sår är ett rop på hjälp.
För en månad sen lova jag att söka hjälp
Jag gick till kuratorn typ två gånger i veckan
Han skicka en remis för typ två veckor sen och sa att dem skulle ringa
Dem har inte ringt
Och nu vägrar jag ta emot den hjälpen
Jag orkar inte
Jag försökte få hjälp men jag fick den aldrig
Aldrig i tid
För tid är något jag inte längre har kvar
Nu är allt hopp dött
Nu lever jag på övertid
Jag är helt borta i huvudet
Jag höll på bränna upp huset idag
Jag glömmer av saker hela tiden
Jag kommer inte ihåg allt jag sagt och gjort

Flickan som glömdes

Nu finns det inget hopp för flickan
Flickan som ropade på hjälp
Fick aldrig hjälpen hon behövde

5 comments:

  1. Megan lyssna på mig du är inte värdelös & jag kommer alltid finnas för dig även om vi inte ses så ofta eller så så ska du veta att jag alltid kommer finnas för dig för du är faktiskt min kompis! Jag lämnar inte en kompis i sticket så du ba vet ! Du ska också veta att jag tror på dig för jag vet att du kommer klara det här så det så ! /Roysan<3

    ReplyDelete
  2. Nu min vän vill jag att du lyssnar! Jag känner dig nästan inte, men jag ställer upp för dig, jag finns lite för långt borta, men ändå är jag här. Du kommer att klara av det här, bup tar väldigt lång tid på sig, det vet jag, ge inte upp. Jag är en vuxen vän som du kan lita på.
    Kram Kajsa

    ReplyDelete
  3. Alltså, jag känner dig inte bra, men du måste försöka, du får inte ge upp!
    Du klarar det här, du är stark.
    Även om du tycker att du är svag nu är du stark innerst inne.
    Ge inte upp, bara. / glaejsogen snabela bdb <3

    ReplyDelete
  4. Älskling jag är hemskt ledsen att jag inte gett dej den tid som jag vet att du behöver ;___;<33 och jag hade gjort allt för att spola tillbaka tiden. och gjort allt rätt! Jag älskar dej Megan<333
    / Kram Becka <33

    ReplyDelete
  5. kämmpa vännen läs gärna min nya blogg=)
    www.mymmlan.blogspot.com

    ReplyDelete